Thank you Panasonic! Cheers Modelzone! :)

maj
22

Kupiłem jakiś czas temu kamerę Panasonic, gdzie była promocja, że zapasowa bateria gratis. Wysłałem pocztą formularz do Panasonica, kopię rachunku, czyli to co chcieli. Czas mijał, a baterii niet. No to dzisiaj tam zadzwoniłem i powiedziałem, że wyjeżdżam z UK w niedzielę i gdzie jest moja bateria?

Pan w słuchawce poinformował mnie, że nie ma mnie na liście do szybkiej wysyłki baterii z tej promocji, ale zgodnie z regulaminem mają na to 40 dni. Ale pomyślał chwilę, co by tu zrobić, po czym poprosił mnie o maila z foto rachunku, danymi kontaktowymi itd. i że postara się coś wymyślić, choć to nie jest “standard procedure”.

Wysłałem więc wszystkie niezbędne pliki z niezwykle kulturalnym przedstawieniem problemu i otrzymałem maila o następującej treści:

Dear Mr Xyzzz,

Thank you for the email and attachments. I have arranged for a battery to be despatched to you by recorded delivery tomorrow morning. You should therefore hopefully receive it before Sunday,

Kind Regards,

Jonathan Owens
Extended Warranty and Promotions Support Team

Dla tych co nie znają angielskiego: Pan Owens załatwił tak, że jutro z rana zapasowa bateria wyjedzie do mnie rejestrowaną przesyłką i będę ją miał przed wyjazdem do Polski w niedzielę.

Odpisałem im z podziękowaniami i opinią, że mają najlepszy Customer Service na świecie :)

 

Druga rzecz, jaką dziś załatwiałem to części zapasowe do mojego sterowanego helikoptera. Nie jestem wybitnym pilotem, miałem kilka katastrof lotniczych, w efekcie których połamały się płaty wirnika. Mój helikopter to nowy produkt na rynku, więc nie było do nich części zapasowych. Sprawdziłem online, a tam informacja żeby przekręcić do jakiegoś sklepu ich sieci (Modelzone) i zapytać, czy mają. Zadzwoniłem więc do nieodległego sklepu w Kingston. Tam pani powiedziałam, że nie mają, ale żeby spróbować zadzwonić do ich centrum z częściami zapasowymi w Manchesterze i się tam zapytać. No to jej odpowiedziałem, że już tam dzwoniłem, ale cały czas się sekretarka włącza. Wzięła więc namiary na mnie (numer telefonu, mail) i sama się z nimi jakoś skontaktowała. Po kilkunastu minutach dostałem telefon z Manchesteru z przeprosinami (że nie odebrali) i że są te części dla mnie. Po tym poszło już łatwo. Zapłaciłem od razu kartą za 2 komplety płatów wirnika (zapas, bo pewnie znowu połamię), a pan na słuchawce swoim charakterystycznym akcentem z Manchesteru powiedział, że jeszcze dziś po południu wyjedzie do mnie paczka, która dotrze do mnie najpóźniej pojutrze.

Super się to wszystko udało przyspieszyć! Podziękowania dla Panasonica i Modelzone jak najbardziej zasłużone :)

  • Wykop
  • Twitter
  • Facebook
 

Leave a Reply